Super Swamper TSL / Bogger
Extremalne opony stosowane przez zawodników w najcięższych rajdach terenowych na całym świecie, bardzo wytrzymałe,
idealnie oczyszczające się. Agresywny, głęboki bieżnik znakomicie radzi sobie w błocie, piasku, śniegu czy też na
podłożu skalistym, a zwężające się ku powierzchni bloczki zabezpieczają go przed blokowaniem kamieni. Również barki
opony są osłonięte bieżnikiem, co znakomicie chroni ją przed uszkodzeniem w trudnym, skalistym terenie, a w przypadku
zagłębienia się opony w błocie czy piachu, zapewniają dodatkową trakcję.
|
TrXus STS - All Terrain
The TrXus STS, the STS stands for Three
Stage Sidewall, is a new concept in all terrain tires. These tires are not
intended to be a substitute for the Super Swamper or Bogger tires but a tire
for you if you spend a lot of time on the street. Besides working so well on
the street it has good off road performance and excels in snow and sand. It
is also very much at home in the rocks and will impress anyone with its all
around performance. This tire is going to set a new standard in the all
terrain category.
|
Simex Extreme Trekker
Agresywna opona stosowana przez zawodników w rajdach terenowych . Pozwalają na bardzo dobre pokonywanie bezdroży.
Do chwili pojawienia się na Polskim rynku opony Super Swamper TSL/BOGGER była to najbardziej terenowa opona używana w
rajdach.
|
BFGoodrich MUD TERRAIN T/A KM
Najbardziej popularna ekstremalna opona dla korzystających z nie utartych szlaków. Jej agresywny, głęboki bieżnik znakomicie radzi sobie w błocie, piasku, śniegu czy też na podłożu skalistym, a zwężające się ku powierzchni bloczki zabezpieczają go przed blokowaniem kamieni. Również barki opony są osłonięte bieżnikiem, co znakomicie chroni ją przed uszkodzeniem w trudnym, skalistym terenie, a w przypadku zagłębienia się opony w błocie czy piachu, zapewniają dodatkową trakcję. Ogólnie jest jedną z najlepszych i stosunkowo tanich opon w tym segmencie, ze znajdujących się obecnie na polskim rynku.
|
BFGoodrich ALL TERRAIN T/A KO
Jest opona uniwersalną: bezpieczną na szosie, z bieżnikiem, który nie zużyje się zbyt szybko, a jednocześnie dobrze zachowującą się w terenie. Rzeźba bieżnika odznacza się ciekawą i oryginalną formą, dobrze urzeźbioną częścią zewnętrzną, daleko zachodzącą na strefę barkową opony. Jest stosunkowo lekka i łatwo się wyważa. Na szosie jest cicha, szybko odprowadza wodę spod kół, a dzięki wielu nacięciom i ostrym występom zapewnia znakomitą przyczepność. Rewelacyjnie spisuje się na luźnych nawierzchniach szutrowych. Również w terenie radzi sobie doskonale z piachem, kamieniami czy skałą. Jest bardzo odporna na ewentualne uszkodzenia. Sprawdza się w warunkach zimowych.
|
GENERAL Grabber MT
Najbardziej ekstremalna opona dla wytrawnych kierowców nie korzystających w większości z utartych szlaków. Jej agresywny, głęboki bieżnik znakomicie radzi sobie w błocie, piasku, śniegu czy też na podłożu skalistym, a zwężające się ku powierzchni bloczki zabezpieczają go przed blokowaniem kamieni. Również barki opony są osłonięte bieżnikiem, co znakomicie chroni ją przed uszkodzeniem w trudnym, skalistym terenie, a w przypadku zagłębienia się opony w błocie czy piachu, zapewniają dodatkową trakcję. Ogólnie jest jedną z najlepszych opon w tym segmencie, ze znajdujących się obecnie na polskim rynku.
|
GENERAL Grabber AT
GRABBER AT to mniej ekstremalny brat szalonego MT-ka. Mówią o niej "już terenowa, a jeszcze drogowa". Jest opona uniwersalną: bezpieczną na szosie, z bieżnikiem, który nie zużyje się zbyt szybko, a jednocześnie dobrze zachowującą się w terenie. Rzeźba bieżnika odznacza się ciekawą i oryginalną formą, z dwoma rzędami otwartych bloczków (w kształcie konika morskiego) w strefie centralnej oraz zamkniętą, dobrze urzeźbioną częścią zewnętrzną, daleko zachodzącą na strefę barkową opony. Jest stosunkowo lekka i łatwo się wyważa. Na szosie jest cicha, szybko odprowadza wodę spod kół, a dzięki wielu nacięciom i ostrym występom zapewnia znakomitą przyczepność. Rewelacyjnie spisuje się na luźnych nawierzchniach szutrowych. Również w terenie radzi sobie doskonale z piachem, kamieniami czy skałą. Jest bardzo odporna na ewentualne uszkodzenia. Sprawdza się w warunkach zimowych.
|
Yokohama Geolandar MT
bardzo dobra opona terenowa, sprawdzony bieżnik, bardzo dobrze zachowująca się w terenie. Ten rodzaj bieżnika jest stosowany przez wiele firm produkujących opony regenerowane.
|
Yokohama Geolandar A/T+II
typowa opona do jazdy po asfaltach, o bardzo dobrych właściwościach drogowych, idealna do wszystkich samochodów typu SUV.
|
Goodyear WRANGLER MTR
extremalny bieżnik jedna z największych dostępnych opon (37X12.50R15)występujących w rozmiarze 15''
|
Silverstone
Popularna opona wyczynowa w rozmiarze 16''
|
SERWIS4X4 nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne błędy występujące w w/w udostępnionych materiałach.
Jednocześnie informujemy, że dokładamy wszelkich starań aby były one poprawne i aktualne!
Wszystkie zastrzeżone znaki towarowe i nazwy należą do ich prawowitych posiadaczy, zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.